
به نام خالق هستی"الهی با خاطری خسته از اغیار و به فضل تو امیدوار دست از غیر تو شسته و در انتظاررحمتت نشسته ام , بدهی کریمی,ندهی حکیمی,بخوانی شاکرم,برانی صابرم ,الهی احوالمچنانست که میدانی و اعمالم چنین است که میبینی,نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز,یا ارحم الراحمین بهترینها را برای عزیزانم که از بهترینها هستند مقدر فرما".سلامبه وبلاگ محمد شکوهی خوش آمدید. ...
ادامه مطلب
به نام خالق هستی"الهی با خاطری خسته از اغیار و به فضل تو امیدوار دست از غیر تو شسته و در انتظاررحمتت نشسته ام , بدهی کریمی,ندهی حکیمی,بخوانی شاکرم,برانی صابرم ,الهی احوالمچنانست که میدانی و اعمالم چنین است که میبینی,نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز,یا ارحمالراحمین بهترینها را برای عزیزانم که از بهترینها هستند مقدر فرما".سلامبه وبلاگ محمد شکوهی خوش آمدید.شما دوستان عزیز میتوانیدمطالبی را در حوزه ها...
ادامه مطلب